En platt pannkaka....

Jag var långt upp ett bra tag, jag kände styrkan och jag kände att jag skulle klara det här.
Nu är jag tillbaka i skiten igen, den människa som jag ändrades till är inte kvar.
Jag är tillbaka på noll igen platt som en pannkaka och allt känns så meningslöst, kan jag?orkar jag? vill jag? kommer det att funka?
Ett stort plus är i alla fall att jag trivs i min nya lägenhet sjukt bra och men de flesta runt omkring mig här :)

Inatt hände något, vi gick och lade oss och jag försökte att somna men det gick inte. Jag skakade som en tok och jag trodde att det var för att jag frös men det kan det inte ha varit. Jag kände att jag hade ont i magen och att jag borde gå upp och ta min medicin vilket jag även gjorde. Jag lade mig i sängen igen och blunda, jag försökte att sova men det gick inte. Jag öppnade ögonen och hamnade i en konstig känsla, hela jag domnade bort och huvudet snurrade. Jag kippa efter andan vilket lät högt, en av mina kära nattgäster vaknade och frågade oroande vad som händer. Jag svarar att jag inte mår bra, men jag försöker att somna igen. Efter ett tag hör jag min käre vän fråga om jag vill ha vatten eller te. Jag säger att det är lugnt, men kastar mig snabbt upp ur sängen och in på toaletten. Jag satt neranför toan och skakade och kände bara att jag ville få upp allt så att det kunde bli bra så jag fick sova. Upp kom det och det värsta jag vet är att spy vilket jag var tvungen att göra, gick inte att hindra det. Min söta vän var orolig och kom till mig med ett glas vatten och sa att jag kanske borde ta frisk luft. Jag somnade till slut men jag är fortfarande arg på att tabletterna jag fått inte hjälpte! Dem skulle jag ta vid magsmärta och det gjorde jag. Ska jag behöva spy varje gång jag får ett anfall av magkatarr? vad ska tabletterna då hjälpa till?
Tack Frida för att du ställde upp inatt <3


Ge mig och låt mig få uppleva snart! Saknaden är stor


Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: mikaela

sorry gumman att jag sover så tungt ;) men du vet att det är bara att väcka mig om det är nåt!

2008-01-31 @ 15:41:03
URL: http://millimic.blogg.se
Postat av: Kristin

Uscha, Hoppas du mår bättre nu!

2008-01-31 @ 22:01:42
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: erika

uscha, det lät inge trevligt :S stackre!

2008-01-31 @ 23:09:09
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se
Postat av: Kristin

Okej va läskigt :/ Jo jag mår bra :D

2008-02-01 @ 17:56:38
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0