En dag på salongen :)

Idag var Millan ledig så då hade vi inte så mycket att göra Emma och Jag så vi bestämde oss för att rulla håret på varandra:)

Jag kände mig som en tant i början men allt går att fixa;)
Fick även Millans hund Betty i knäet, hon ville också vara med;)

Jag hade dock lite dåligt tålamod när jag rulla på Emma men efter många moment kom alla spolar på plats:)

Här kommer några bilder från dagen:)

                                                       
 
Jag i torken                          Emma & Jag                            Jag & Emma                            Jag & Betty              


                               
Jag innan fix                     Jag efter                        Jag modellar :P               Emma & Jag



                      
Emmas tur                      Tant Emma                     Emma & Jag



                                                      
Emmas hår                           Emma efter               Emma modellar                 Emma & Jag                       Jag & Emma

          
Jag ute :P                     Emma ute:P

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha Söt-Betty :) Älska henne!!!

2008-01-15 @ 18:52:15
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Kristin

Svar: Aa :) Men jag blev faktiskt inte sjuk, var säkert bara trött eller nåt..

2008-01-16 @ 20:27:12
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0