Blandade känslor

Jag är så grymt arg på mycket och många! Jag ska inte nämna något eller några men ibland funderar jag på vad som finns innanför pannbenet på folk?

Fast jag ändå på ett mycket bra humör mot för vanligt, känner mig starkare på något sätt. Kan vara att jag känner en samhörighet med några som också behöver jobba med den biten. Skönt att kunna jobba med det tillsammans med andra personer som jag trivs med så bra:) Vi kommer att klara det här tillsammans! <3

Hade två kunder idag och det gick galant, det känns som om allt börjar ändras till det bättre:) Eller ja inte allt, men nästan iaf.

Jag hade några nyårsmål som börjar gå bra för mig. Jag satsar på mig själv, min hälsa, min utbildning, mina vänner och min familj :) Det går framåt och det märker jag mycket väl, sakta men säkert.

Skolan igen på onsdag, känns grymt tungt och jobbigt men jag ska klara det med!
Ett mycket bättre schema nu än förra terminen i alla fall och det känns skönt.
Tillsammans med alla mina underbara vänner ska det här gå bra, jag ska knäcka dem jävlarna som försöker sig på mig. Ni ska fan inte kunna trampa på mig igen, ALDRIG!

På lördag blir det en mysdag, först har jag Tina och Katrin som kunder. Blir en färgdag med en massa prat och mys;) Kvällen ska jag sedan ägnas med min kära syster för vi ska faktiskt ut tillsammans på Hela huset gungar på folkan i Bollnäs:) Kommer bli super skoj att få umgås med syster och hitta på något tillsammans:D

Syster det är så skön att vi äntligen blivit så nära varandra, förut var vi som katt och hund och bråkade jämt. Nu känner jag äntligen att vi kan göra en massa tillsammans och prata om allt. Den här stunden har jag längtat efter länge! <3

Godnatt
Puss och Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0