2008 :)

Ja nu har det blivit nytt år:)
Jag firade det nya året med en massa trevligt folk på bygdegården i Sörbo, tack för en mycket lyckad och trevlig kväll :)

Jag gav dock inga nyårslöften eftersom jag vet att jag ändå inte håller dem:P
Men en sak jag gick runt och sa igår får bli mitt nya mål för löfte hatar jag.
*Nytt år och nya tag*

Ja jag är förbannat jävla less på allt runt omkring just nu, tänker inte rabbla upp det för då får ni läsa tills ni dör, men en sak är säker. Jag tänker ändra på en massa saker detta år som jag hoppas håller i sig resten av livet.
Det största målet och som även är det viktigaste målet jag har är att jag ska må bra!
Tänker inte låta mig själv leva som jag levt den senaste tiden och så är det bara.
Folk som inte behandlar mig väl är inte värd att lägga ner tid och omtanke på.
Jag tänker inte tillåta mig själv att lägga ner energi på folk som inte bryr sig om mig. Så är det!

18år!
Yees dagen närmar sig med stora steg, nu är det bara 3 dagar kvar tills den stora dagen:D
Den dagen ska jag fira rikitgt bra! Med en massa folk och jag hoppas på en trevlig kväll :D

Flytt
Idag flyttade jag också, inte alla som flyttar på nyårsdagen men det gjorde jag. Kändes lagomt roligt imorse när mamma väckte mig halv elva och sa att jag måste göra mig klar :/ Jag piggnade på mig iaf och nu är flytten klar, bara att fixa med allt i den nya nu:) Men mamma och pappa ska fixa lite på fredag, Tack :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0