18 ÅR :D

18 år har jag blivit nu och ja kan inte säga att det känns så mycket än, men tanken är bara helt underbar:D

Imorn hoppas jag på en sjukt underbar och rolig kväll tillsammans med vännerna:D
Och sen lördag blir det utgång på Tranan, och denna gång lagligt;) haha

Jag har fått alla mina presenter av familjen redan eftersom jag kört ut dem imorn:P Dem är jag super nöjd med:)

Digitalkamera
Pengar
Stereo:)

Tack och bock nu lämnar jag mitt ungdomsliv och kliver in i vuxenlivet, haha ;)
Detta innebär även en ändring av mitt liv så som mitt nyårsmål löd:)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn, en lång dag väntar på mig:P

Puss och Kram

image45


image46

Några bilder från när jag var mindre:P



Kommentarer
Postat av: Jonas

GRATTIS SOM F-N!
Hoppas du får en helt underbar dag!
Många grattiskramar!

2008-01-04 @ 08:06:44
Postat av: Katrin

Många stora bamsegrattis kramar till dig hjärtat!! Ha så kul ikväll så kommer jag nån dag i helgen och grattar dig :-) Puss & kram din "storasyster"

2008-01-04 @ 16:08:39
Postat av: Kristin

Grattis grattis :)
Hoppas du får en fin kväll och att din dag varit bra!
Kramar

2008-01-04 @ 19:30:44
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0