Studiedag

Idag är jag hemma i kära Arbrå på studidag, känns som om jag har en massa att göra så jag måste väl sätta igång snart om jag ska hinna med allt.

Igår kom jag och Frida fram till att det var bara två veckor kvar tills vi ska på Bullet For My Valentine!:D
Skoj som fan ska vi ha, jag och Frida i Göteborg alldeles ensam, haha får se hur det slutar:P

Att börja skola igen känns ganska ok, men jag är inte på topp i måendet nu heller. Jag ska försöka att hålla det uppe bättre nu mot för de senaste 1½ åren i skolan. Kommer bli korta dagar enligt schema, men måste stanna kvar ganska många dagar i veckan för att hinna med att träna till Gesällen som är ett praktiskt prov som vi ska göra när vi går ut trean. Klarar vi det är vi profisionella frisörer och medlem i Frisörföretagarna. Bara att kämpa den tid som är kvar nu!

Kommer hålla mig i Gävle hela veckorna nu, skönt ska det bli. Har fått en inneboende plus några övernattare så sällskap kommer jag aldrig vara utan ;) Så nu blir det skolan för fulla muggar plus träning minst 2 ggr/veckan !
Mitt nya liv är på väg och det ska jag bevisa:P




Jag slutar aldrig bli förvånad, fattar inte hur jag alltid kan lyckas? Kan någon förklara vad som är fel?

Kan jag inte bara få en förklaring till varför ni gör som ni gör? Det skulle göra allt så himla mycket lättare!

Puss



Kommentarer
Postat av: callmyr

Jag ska komma och övernatta (:

2008-02-06 @ 12:59:08
URL: http://bloggis.se/callmyr
Postat av: Frida

haha ja hur fan ska det sluta ;) the two muppsen lost in the big city

2008-02-08 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0