Hjälp!

Kan ni inte förklara vad som är felet, snälla?
Varför sticker ni bara, vad är det ni är rädd för?
Hur kan ni bara dra utan att säga ett ord, utan en förklaring?
Tror ni inte att det finns en massa tankar i huvudet om varför?
Det är samma visa varje gång, exakt samma!
Så fort jag tycker att det känns bra, så försvinner ni!
Jag är så less på det här nu, jag vågar inte tro att det kommer ändras heller.

En vän var ärlig och sa det hon tyckte och hon nämde något som jag länge funderat på.
Marre du har ju otur i allt! Haha skämtar du eller, säg något som jag har tur med? Det är inte mycket...

Hur lyckas jag stöta ihop med alla motgångar och alla nitar?


Kommentarer
Postat av: InganJakobsson

Haha, ja det borde man verkligen göra. skulle underlätta i alla dom flesta fall ;P åå du, någonting måste du ju ha tur i! man kan inte ha otut i exakt allt, någonting måste det finnas som är bra :)

2008-02-18 @ 13:41:05
URL: http://Inganjakobsson.blogg.se
Postat av: callmyr

Jag längtar till lördag! Vad sägs om att börja festen vid 16-17 ? :) PUSS

2008-02-18 @ 16:19:36
URL: http://bloggis.se/callmyr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0