Helgen :)

Japp i helgen var det fotboll som gällde:) Nästan hela dagarna och även en natt tillbringa jag på sävstaås ishall för att kika på fotboll. Det var jätte roligt och en massa trevligt folk träffade jag med:)

Det gick mycket bra för Arbrå tycker jag, dock så åkte dem ut i semin men segern skulle vart deras. Men nästa år då kanske det är dem som är segrare vem vet ;)

Vart även tranan med i lördags, mycket skoj kan jag lova:) Lina min söta unge så glad för att du hade roligt. Det var en lättnad att se dig ha roligt ute med oss, första gången du var på Tranan:)  Frida och Lina <3

Att få prata med folk som det vart lite stelt och jobbigt mellan är sjukt skönt. Jag är glad att vi kan prata än idag efter det som varit. Tack till er som inte ignorerar mig och ger mig en chans :)

Dagen den 14 Februari närmar sig med stora kliv, Alla hjärtans dag är inte den dagen som vi singlar gillar så himla mycket. Tur att jag har underbara vänner som jag kan mysa md istället, ni är min kärlek <3

Dags att lägga sig, ska orka upp imorn med:/

Puss och Kram

                                                                                                          
                                                                                   Frida & Lina <3     

Kommentarer
Postat av: mikaela

du är min kärlek!

2008-02-10 @ 23:53:12
URL: http://millimic.blogg.se
Postat av: mikaela

mycket snygga tjejer också måste jag säga! :)

2008-02-10 @ 23:54:20
URL: http://millimic.blogg.se
Postat av: Lina

Ja och fler gånger blir det! :D

2008-02-11 @ 12:56:08
Postat av: Frida

fan vad det röjde :D tack brudar för den kvällen

2008-02-12 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0