Alla hjärtans dag <3

Yees idag är det den 14 februari som även innebär alla hjärtans dag :)

Har fått många söta sms från många söta människor. Det är mycket uppskattande, Tack :)

Har även köpt lite blommor och sådant som jag tänkte ge bort idag, skönt att ha Florister på skolan :)
De är så grymt duktiga på det dem gör, fanns massa fint :)

Ska även ta och palla mig hem ikväll och träffa mina underbara vänner och min familj, massa kärlek till er <3



Igår var den kände Thomas Edlund här i skolan för att förbereda för en visning som skulle vara på kvällen.
Min klass fick vara assistenter till han och hans team, det var jätte intressant. Han hade tagit ut 11 modeller varav 10 modeller skulle färgas men alla skulle klippas och stylas.

Det blev sedan mat ute med klassen och Annica min lärare, blev både varmrätt och efterrätt. Det bar sedan av till Hang loos för att kika på visningen :) mycket givande dag och intressant!


Ha en underbar alla hjärtans dag allihop <3

Puss och Kram

image115
Ett smakprov från skolans florister :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas du haft en fin alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 21:33:23
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0