Den här veckan..

Veckan har vart mycket stressig både dels inför Julshowen som vi hållt på med hela terminen men också alla arbeten som skulle in. Nu är det i alla fall skönt att allt är inne, bara nån reflektion som jag ska skriva ut och sedan sätta in i portfolien som ska lämnas in samma dag som jag börjar i skolan igen. Annars är det ett pluggfritt lov, tack och bock:D

Julshowen gick jätte bra, var mycket nervös första föreställningen men de gick bra och de andra två var bara roliga.
Det är sjukt att jag blivit sån, om jag blickar tillbaka för några år sedan, shit vad jag har utvecklas inom både de ena och det andra:) Jätte roligt tycker jag, det var det som jag verkligen behövde.

Igår var jag till Kyrkan då arbrås kyrkokör firade 160 år och skulle sjunga in julen som de gör varje år. Var ett tag sedan jag var där sist, men i år så ville jag verkligen dit och med mig var mamma, bror, faster och Ewe:) Jag säger så här: Det var så sjukt fint och jag bara rös, jag kunde knappt stå still och inte kunde jag stå tyst heller. Jag vill verkligen också sjunga igen, jag vill vara med i en kör. Jag Älskar verkligen att sjunga, det är så himla roligt. Kanske inte är så duktig, men roligt är det i alla fall:)

På kvällen blev det bara mys med familjen, som jag inte gjort på läänge läänge. Bror hade köpt ett nytt spel Bet your brain heter det. Mamma, bror, syster och jag spelade och det var jätte mysigt och skoj hade vi. Kunde knappast många av frågorna, men man kan vinna genom att satsa på andra med så jag vann iaf till slut:P haha

Idag åkte jag och Jennifer till Bollnäs en sväng och uträtta lite ärenden och tog en fika, Joel mötte också upp oss på stan. För tillfället ligger han på soffan i vardagsrummet och sover, stackarn jobbade hela natten och inte sovit mer än två timmar:S Men han får sova tillsa maten är klar och seda blir det bak med Lina och Viktor, kanske att Jennifer kikar förbi en sväng:)

Imorn ska jag i alla fall vara på salongen och få ihop lite timmar som jag förlorat, men sen är det klart med de:)

Nej nu ska jag äta lite mat och fixa.
Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0