Underbar helg:)

Myspys helg:)

I Fredags hade jag praktik och det gick jätte bra, känner verkligen att jag utvecklas och går framåt:)
Så skönt att vara tillbaka där nu efter några veckors uppehåll, trivs ju så bra där.
Efter praktiken gick jag hem och jag träffade Jennifer en sväng innan jag åkte vidare till Gävle.
Joel klev på i Bollnäs och sedan mötte vi upp min bror på stan och så blev det en fika på George:)
Min bror skulle jobba på lördagen så han åkte hem vid halv tio så då gick jag och Joel till mig.
Där blev det en film innan det vart läggdags.

Lördagen så fick vi kasta oss upp ur sängen så jag fick ett mess av min syster att hon och mamma snart var framme i stan och att vi skulle ses där. Så fort skynda vi oss att göra oss klar och sedan gick vi snabbt ner och tro det eller ej, men vi tajma dem as bra:) På stan blev det shopping, fick två advents stjärnor av mamma och sen så köpte jag mig en klänning som jag skulle ha till kvällen. Vi åt lite ute och sedan köpte vi med oss lite godbitar hem till lägenheten.
Hemma så hjälpe mamma mig med att sätta upp julgardiner och jag tog fram de nya stjärnorna, men jag märkte att jag inte hade någon sladd att hänga upp den ena stjärnan i så då vart jag putt. Joel var snäll och hjälpte mig med att sätta upp en hylla som höll på att ramla ner och sedan så vart det lite fika innan jag gjorde ordning min syster. Eftersom jag är en tidsoptimist så vart det så klart stressigt och då kom jag på att jag själv också måste bli klar, för jag skulle ju också ut. Allt löste sig till slut och jag kom ner till Hanna vid kvart i nio där vi myste massa folk innan vi begav oss ut på Tranan:) Tranan var inte så skoj så vi åkte hem ganska snabbt, blev en sväng till rengsjö för att lämna Emelie och sen hämtade jag Jennifer i Lottefors innan vi fick åka hem och lägga oss.

Söndagen vart det julskyltningen i Bollnäs med Joel, Jennifer och Spraklet.
Måste tacka Spraklet för hjälpen:)
Vi kikade på dans och lucia sen blev det lite shopping med.
Fick iaf Joel att köpa en as snygg tröja, efter att ha tjatat lite.
Det som var mindre bra var att jag själv köpte ett par jeans, dyra också.
Satt inte så bra i min plånbok just nu, men när man är med Jennifer så går det inte att undvika.
Hennes kommentar: Marre du måste ju unna dig ett par Jeans!?
Jo visst men kanske lite fel tidpunkt, but I love them!

Efter ett besök i Bollnäs blev det mat och sen bakade vi pepparkakor;)
Tvingade Joel då han aldrig har bakat pepparkakor!?
Men han var jätte duktig och vi fick även sällskap av Ewe och Erik:D
Första plåten brände vi dock så de blev alldeles svarta, men det gick det som på en dans.
Vart många speciella pepparkakor, egen design ;)

Jag har gjort mitt val och det känns jätte bra! :)

Tack alla för en underbar helg!

Puss och Kram


Joel och jag bakar ;)


Brända pepparkakor:P


Några av våra egna designade pepparkakor  :D





Kommentarer
Postat av: Frida

naaah vad gulligt :)

2008-12-03 @ 19:38:32
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0