Sköt er själv, Tack!

Håll era tankar för er själv!
Jag är inte intresserad av att veta vad ni tycker.
Ni skulle aldrig kunna påverka mig heller!
Jag har gjort ett val som jag absolut inte ångrar.
Jag mår så jävla bra nu och jag har hittat en som passar med mig perfekt:)
Jag skiter i vad alla andra tycker för jag är inte intresserad av era åsikter!
Sköt era egna liv själv!

Det har hänt så jävla mycket på senaste tiden men inget jag orkar skriva om för då får jag skriva en hel bok.
Och jag antar att ingen orkar läsa det ändå.
Men det finns en sak jag vill säga: Jag är så less på folk!
Denna jävla falska värld med en massa oärlighet och skitsnack!
Visa lite glädje, omtanke och ärlighet TACK!

Nej nu ska jag fixa syster innan hon ska åka till Bollnäs.
Sen blir det lucia i Arbrå innan jag ska umgås med massa söta människor.
Jag ska bara umgås med dem jag tycker om, de som vill mig väl!

Ha en trevlig kväll allesammans!
Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är avis! och det vet du ;)

2008-12-17 @ 20:27:43
URL: http://millimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0