Trött..

Igår var det en irriterande dag, en dag då jag hade lust för att stanna hemma i sängen och bara skolka. Kände att det var en onödig dag då vi första lektionen bara skulle lämna in ett arbete för att visa hur långt vi kommit och jag hade ju knappt skrivit nå. Sen andra lektionen hade vi valfriplats på svenskan men jag var duktig och tog mig upp för att åka ner till Gävle. När vi kommer fram är så klart läraren sjuk så vi började inte förens 11.50:/ Lagomt irriterande men jag pluggade på lite med annat ändå.

Fick reda på kultur och stilhistorian att vi ska ha prov nästa vecka på hela 1900-talet både teoretiskt och praktiskt:S
Hur ska jag kunna lära mig allt till det?:O
Kundpasset anlände och jag skulle ha kund bara en klipp, super skönt:)
Men kunden kom aldrig och hon svarade inte när jag ringde, så jag vart kundlös igår.
Hjälpte Amelie och Lina med att ge dem toppapper och spolar när de permanentade istället:P

Hade inga planer på att åka hem , men det ändrades ganska snabbt:P
Jag tog mig 5 tåget och klev av i Bollnäs för att umgås med Joel och jag sov även över hos han.
Idag så började han 8 vilket jag inte gjorde, men jag följde med han när han åkte så stannade jag på Torsberg en timme och var med på Ikkiz naturkunskaps lektion.

Imorn blir det religion i 3 timmar och sedan ska jag och Erika till Bollnäs för att intervjua Christer till vårt arbete.
Nu blir det lite plugg och sedan ska jag hem och fixa lite mat med min sambo som är ute på vift.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0