Marilyn Monroe?..

Jag sitter kvar i skolan, slutade för en timme sen ungefär.
Skönt att det vart ett tidigare slut än vad det var planerat, men finns lite som jag måste göra innan jag kan slå mig till ro.
Folk tror att jag älskar skolan men så är inte fallet, utan bara att jag ska göra så mycket som jag kan medans de finns tid.

Idag har jag fått mitt hår upprullat med clips som jag ska ha hela dagen och även sova på.
Får se hur det går i natt om det blir nå sömn och om Joel överlever.
Eftersom jag är duktig på att röra på mig och krypa tätt intill så blir jag inte förvånad om jag gör illa han i natt.
Men i så fall är jag inte den förstå, ikkiz råkade ju ge han en blåtira i fredags.
Stackarn, det är inte lätt att vara med oss tjejer:P

Idag har vi tränat på julshowen och det gick bra, så nu sitter det tills imorn:)
Att jag inte är en teaterapa är något som alla vet, men att jag ändå ställer upp är en bra fråga.
Men vad gör man inte för laget så att säga.
Fast var ju inte planerat att jag skulle vara själv på scen som Marilyn Monroe, men men :P

I morn kväll blir det salongsfest och det ser jag fram emot:)
Lördag blir det till att göra julgodis med Joel, Lina och Viktor, MYS:)

Från och med imorgon är det kullov med, tack det är efterlängtat:D

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: erika

det kommer ju gå galant de där :)

Jag börjar nästan bli lite nervös ja :P och drygt att vi måste vara i skolan klockan 5! vi kommer vara så värd jullov efter det :D

2008-12-18 @ 21:50:46
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/
Postat av: erika

jaa, det var så himla roligt :D hoppas du har ett superbra lov du med :)

2008-12-21 @ 11:20:51
URL: http://eerikaostergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0