Kort summering..

Julafton var lugn och skön var hemma och sedan hälsade vi på mormor:)
Efter vi ätit kom Joel och hälsade på och så var vi här ett tag medans vi öppade paketen.
Vi åkte sedan till Joel där vi bara tog det lugnt framför tvn:)

Juldagen Åkte hem för att fira min bror och sedan så åkte vi till Spraklet och förfestade lite innan vi drog ner på Tranan. Det var faktiskt en ganska trevlig kväll, men vi gick in så tidigt bara så vi tröttnade tidigt. Så det vart nattbussen hem men det var skönt det med:)

Annandagen Då var det lugnt på dan och sedan åkte vi till Katrin och Danne där vi fixade oss innan vi åkte vidare till Bolläs till en kompis till katrin och syrran. Jag kände mig ganska liten men det var trevligt iaf. Utgång blev det sedan på folken och det var helt okey, kände mig även rätt liten där men med tjejgänget hade jag super skoj och det är ju huvudsaken:)

Lördagen åkte jag upp till Lofsdalen till Jennifer där vi myste i stugan hela dagen framför tvn:) På kvällen gav vi oss ut och skulle ner på Trapper men det var ingen höjdare:P Åkte hem och blev bara en lugn kväll.

Söndag ÅKte vi i backen hela dagen och sedan vart det bada i tunna och sedan lite tv:)

Måndag Blev det av att åka lite skoterpulka upp till Våffelstugan och sedan åkte vi hem till lilla Arbrå:P

Tisdag Åkte jag, Jennifer och Joel till Gävle och shoppade lite tills ikväll;)

Har haft en mycket trevligt lov än så länge iaf och jag hoppas att det fortsätter så!
Myckte planerat nu fram till skolan börjar, ska hinna med att fira frida och sedan mig själv:)
Ska även hinna åka till Karlstad och kika på hockey och gå på dop.

Nu ska jag planera lite tills ikväll iaf och sen får vi se vad det blir av det:P haha

Puss och Kram

Syster, Katrin och Jag innan utgång :)



Kommentarer
Postat av: linda

hoppas du får ett underbart 2009! ^^

2008-12-31 @ 22:01:47
URL: http://lindaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0