Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..?

Japp då har jag och min klass tillsammans med frisör tvåorna vart på kurs i Orbaden om facked(Handels).
Vi blev bjudna på denna kurs som innehöll tre dagar med kursmaterial som skulle ge oss försåelse om vad facket är och vad dem gör mm. Vi fick boende för två nätter med helpansion: Frukost runt 8, fika runt 10, lunch kl 12, fika igen runt kl 15 och sedan middag 19 första dagen och 20 andra dagen. Vi har ätit som hästar, och det har varit grymma måltider. Så lite träning behövs nog nu:P

Jag kan inte gör något mer än att be om förlåtelse..

Nu är jag hemma igen och det är skönt, träffade min älskade Ewelina en bea stund och hon kommer snart hit gen:D
Imorn är det praktik på Hårmakar´n som gäller, jag lääängtar som bara den:D

En liten fråga! Vart är denna värld på väg? Jag är inte bara fundersam utan också rädd.
Kolla på alla ungdomar speciellt, vad är det som är på väg att hända?

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0