oj oj oj ;)

Vilken vecka det har varit, bara gjort en massa skoj :D

Måndag:
först var jag i Valbo och handlade en massa till lägenheten, blev lite lampor, blommor mm:)
När jag kom hem var det raka spåret till Bollnäs för där var det Grillnatta:) Myste runt lite och träffade folk.

Tisdag: förs en hel dag på stranden med massa underbart folk, sedan gick vi ut på Corner och åt innan det bar vidare till Rättvik för att kika på massa bilar;) vi åkte mest bil, var väl ut i Rättvik en stund med, tog en promenad på den långa bryggan. Rättvik är faktiskt ett jätte fint ställ, hade aldrig vart där förr. Träffad även på min söta Linnea mitt i allt, jätte skoj att se någon man känner:)

Onsdag: då var det också stranden hela dagen med Lina och Jennifer bla:) Vi låg och stekte hela dagen innan vi tog oss hem för att göra oss klar för att åka på lite party. Vi åkte först till Johan och satt där och lyssna på musik och prata innan vi gick in på Tranan, jag hade super roligt den kvällen:D Natten tillbringades i Linas brors lägenhet, med dock för lite sömn...:P

Torsdag: då gick vi upp tidigt för att sedan ta oss till stranden igen, lite smått trötta och kanske lite bakis men skönt var det. På kvällen blev det mat på Corner igen och sedan bar det av till Orhalla för att kika på The ABBA show. De var grym, hur bra som helst:) Fyrverkerierna var magiska, har aldrig sätt så fina. Tack Johan för att du fixade pass till oss och för en trevlig dag eller flera dagar ska jag kanske säga:)

Fredag: började med att ha lilla uppkörningen som gick rätt bra, behöver bara en lektion till sen så är jag redo:) Jag pasade även på att boka uppkörning, så nu är det fixat. Efter fick jag skjuts med Martin, tack för det killen. Trevligt att träffa dig, händer inte ofta. När jag kom hem gick jag till Katrin och hälsade på, blir allt för sällan nu:S Men jag ska se till att ändra på det. Jakob ville bli klippt så han fick sitt hår fixat också innan jag tog tåget till Järvsö för att kika på Diggiloo med Frida:) Det var hur bra som helst, jag älskar musik så är det bara:)

Nu är det Lördag och jag har inga planer men det kommer väl;) Jennifer och jag funderar på att boka en sista minuten iaf fast Ewe och Clara inte ska med. Får se hur det blir med den saken:)


Puss och Kram


En av mina stora kärlekar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0