Helgen

 Tror ni på ödet? Jag gör det i alla fall, och det kan ibland vara lite förvirrande och svårt att tolka.
Fredags, igår ochh idag. Vad vill ödet mig?

Fredags var jag med mina frisörbrudar jag, Mikaela och Linnéa åkte till Bollnäs och bowlade och sedan kom Frida och Lina och då gick vi till Roma och åt. Vi tog sedan bilen hem till Arbrå och gick till Corner för att dricka lite innan vi begav oss till Frida för att kika på film:) En mycket mysig och trevlig kväll:) Fick sällskap av Mikaela och Linnéa på natten med.

Lördagen gick jag upp tidigare än mina vänner så det blev inte frukost förens halv två:P Vi lämade sedan av Linnéa på tåget innan vi gick till Ip och kikade på fotboll. Stanna bara första halvlek för sedan kom vi på att tiden räckte inte till för att stanna. Vi lagade mat och fixade oss innan vi stack till sötaste Hanna på fest:) Träffade en massa trevligt folk och myste ute på balkongen:) Var meningen att vi skulle på Tranan men det blev ändrad planer så ingen skulle in så då åkte jag hem istället.

Idag träffade jag Erika en sväng och sa hej då eftersom hon åker till Cypern imorn. Gick sedan till Danne och Katrin och myste. Tina ochh Johan kom lite senare och då klippte jag Tina innan jag gick hem.

Kom precis hem från en lång promenad, mycket skönt att rensa tankarna och bara gå hur långt som helst:)

Skolan börjar på Onsdag och jag har ångest, jag vill verkligen inte tillbaka till den skiten!
Jag vet att jag inte vill bli Frisör, bara som en hobby men inget mer. Det blir en för stor press och jag pallar det inte.

Was it something I did or said? Så börjar det....

Det närmar sig med stora steg, jag ska göra mitt bästa!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: mikaela

en gång till :O helt otroligt!

2008-08-19 @ 02:07:16
URL: http://millimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0