Åt rätt håll?:)

Jag börjar bättra mig lite, sängen tidigare och mer tid för mig själv:)

Ni kanske tycker att jag är tråkig men jag tycker det bara är skönt. Komma i säng lite tidigare än vanligt, gå upp tidigare och hinna med en massa under dagen. Att bara vara hemma och göra nytta istället för att bara flänga runt.

Det är kul att flänga runt med, men inte alla dagar :)

Den här sommaren har jag känt mig som värlens drygaste unge mot mina föräldrar. Jag har nästan inte gjort något av det som de har bett mig att göra. Jag har bara sagt: jag ska! Men det blev aldrig av. Det var jobbet om gjorde det mesta, jag jobbade mycket var helt slut när jag kom hem. Ville inte slänga bort mitt sommarlov på bara jobb så något ville man alltid hitta på efter arbetet, Detta gjorde en helt slut och ledde till att jag inte skötte något här hemma..

Det som är skönt nu, mamma behöver inte be mig om en massa. Jag tar tag i saker själv och jag behöver inte ha dåligt samvete längre. Att jag går hem i tid är inte vanligt mig, men jag känner att det är skönt. Vissa dagar kan bli senare än andra, men inte alla dagar som förr. Nu har det vart en tuff helg och då tar jag det lugnt nu så jag får vila lite:)

Idag blev det lite mys i alla fall med Mamma och Syster, var en sväng i Bollnäs. Jag körde lite, vi handlade och så. Var hemma hela dagen tills runt kl åtta då jag cyklade till Ica och sedan vidare till Linns gammla hus:)
Jag, Linn, Erika och Sofie var där och myste lite, kikade på en super bra film. Moa kom en sväng på slutet med innan jag åkte hem. Tack för en mysig kväll brudar:)<3

A Walk to remember heter filmen vi såg och det är verkligen en film som jag rekomenderar.

 

(Så länge ni gillar kärlek)



Snart är det Onsdag och då åker jag och Lina till Stockholm och upplever den underbara tiden vi had där under praktiken. Vi ska ta en heldag i huvudstaden, men fika, mat och shopping ;) Bara vara och mysa runt. Syster är också där nere så jag tänkte träffa henne med för att umgås lite. Hade planer på att åka hem på kvällen men får se om jag stannat. Sofie berättade att hon skulle ner för att kika på Takida kanske som ska spela på Skansen, och då blev jag också sugen på att stanna. Det är sånt som visar sig:)


Puss och Kram


En dag med söto <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0