:)

Ja nu ska jag återgå till mina vanliga inlägg igen:P
Kände bara att jag ville få ut mig de där, kändes viktigt på något sätt.

De senaste dagarna har vart mycket bra och jag har vart med en massa underbart folk:)
Tisdag gick jag upp till Katrin, Birgitta, Zimba och Teddy och umgicks lite. Danne kom efter en stund med:)
Måste bara tacka denna underbara familj för att dem finns för mig, de finns inge bättre än att vara med dem.
Jag kände att jag ville visa min tacksamhet för dem så jag gick till Saga och köpte en bukett blommor som jag tyckte dem kunde få:) Tack Katrin för sköna pratstunder och för en mycket rörande kommentar. Jag Älskar er <3

Kvällen tillbringades med min Ewelina, satt bara hemma hos mig och tog det lugnt. Skönt att varva ner lite ibland:)

Igår var det Gävle och shoppping som gällde, dock inge Ikea som var bestämt eftersom min lägenhets nyckel ligger i bilen som mamma och pappa har och dem var på Öland. Men det vart lite kläder istället;)
Jag, Jennifer och Ewe hjälpte även Joel att köpa present till hans flickvän, jag hoppas att hon gillar det:)
Sen strosade jag runt med mina sötisar på stan och mös bara:D

Kvällen blev det först lite mys hos Frida sedan vidare till Bodell på förfest med en del folk:)
Tack Niklas för skjutsen och tack bodell för att vi fick komma. Fick skjuts ner på stan och sen var det Tranan som gällde. tråkigt att Jennifer och Jossan inte kom in bara:/ Men vi som var inna hade super skoj iaf:)
Tog en sväng runt Bollnäs innan vi gick hem.

Imorse vaknade jag av att min mobil ringde och såg att det vara sara en tjej som ska flytta till min gamla lägenhet, då kom jag på det. Hon skulle ha nycklarna till lägenheten av mig och hon stod i Arbrå och väntade på mig. Men jag var i Bollnäs, jag blev så sur på mig själv att jag ska ha så jävla dåligt minne. Det löste sig till slut iaf, Tack Linn för att du ställer upp för mig:) Jag ber så mycket om ursäkt till Sara, jag skämms jätte mycket för mitt dåliga minne:s

Åkte iaf hem med nio tåget men sen åkte jag tillbaka tjugo i elva för att köpa foundation och tavlorna och lämna in min mobil IGEN:S Men han sa att han skulle reklamera den till Sony Ericsson och så kanske kan kunde få en ny;) Låter mycket bra det tycker jag.

Nej nu ska det städas innan mamma och pappa kommer hem och sen testa frisyr på Erika som jag ska fikxa på lördag för då ska hon på bröllop:) Ikväll blir det troligen en sväng fram och tillbaka till Gävle med Kattis, Linda och Lars mm:)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Såklart att jag ställer upp för dig gumman :) Du ställer upp mer än nog för alla andra så ;D

2008-08-08 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0