Myspys:)

Igår var jag på salongen hela dagen och jag trivs som bara den där :) Känns så skönt att jag ska vara där nu varje fredag och kanske lite mer:D Jag trivs så himla bra med personalen så Tack Millan för att du vill ha mig där!

På kvällen stack jag ner till Gävle för att följa med mina syskon på O´learys och kika på Gasoline Queen :) Jag hade trevligt, alltid lika roligt att umgås med mina syskon:)

Idag tog jag 10 tåget hem till Arbrå och här hemma var jag barnvakt år Teddy för att Danne och Katrin skulle måla lite på huset:) Lekte med han inne lite men sen blev han lite pömsig så då gick vi en sväng med vagnen. Jag var rädd för att han skulle gnälla och inte vilja sova, men han somnade på kanske 3 min efter vi lämnat huset så det var bra:) Han fick sova i lite mer än en timme innan han vaknade igen. På väg ner till byn så träffade jag på en förvirrad tant som ville ha skjuts hem men eftersom jag inte kunde hjälpa henne med det så gav jag henne sällskap. Jag följde efter henne och hon sa att hon skulle till Ängslunda så jag följde med henne dit. Men sen när vi var där berättad hon att hon inte bodde där. Hon skulle bara dit och leta hennes barn, så jag sa att jag var tvungen att gå. Stackars lilla tant, men hon fick iaf lite sällskap:) När vi var tillbaka till huset hade Katrin nästa målat klart så jag gjorde henne sällskap under det sista ochTeddy sov då med. Vi gick sedan in och åt korv och myste:)

Katrin, jag, Teddy och Zimba gick sedan på en till promenad så jag följde med Katrin på en av hennes vanliga runder:) Stina kom sedan på besök och då blev det lite fika innan jag begav mig hemåt.

Tack för en trevlig dag familjen Ölander-Jonsson:D Alltid lika roligt att känna att man kan ställa upp:D

Så fort jag satte foten hemma fick jag order att gå och handla av min kära syster, så det var bara att vända på klacken och fortsätta promenera.

Nu är jag mätt och sitter å funderar på vad jag och Jennifer ska hitta på ikväll:)

Varför ska det vara så svårt?

Puss och Kram

Teddy:D
Mycket tråkigt att jag inte har bilder på hela familjen.
Jag får ta ock fixa det:)
   
Älskar den familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0