Helgen är över..


Ja då var helgen över igen då. Helgerna går ju så sjukt fort!
Idag sov jag länge och sedan gick jag till Jennifer och klippte hennes syster Mikaela:)
Efter det tog jag och Jennifer en promenad och hämtade även upp ewe.
Nu är jag hemma och jag har packat lite, för jag åker redan ikväll till Gävle:)
Det känns lite konstigt eftersom jag inte har gjort det förr men det kommer bli bra.
Skönt att vara i Gävle nu om veckorna, kommer dock hem på torsdagar eftersom jag har praktik på fredagar i Arbrå.
Jag kommer vissa gånger kanske jobba in så jag kan stanna i Gävle med:)

Bort från denna håla så mycket som möjligt, det ska bli super skönt:D
Det jobbiga är att det finns så många som betyder så mycket som bor här. Därför kan jag inte vara borta så mycket.

Jag ska börja på friskis och svettis nu med mina söta vänner i Gävle då vi ska träna flera gånger i veckan.
Jag ska även köpa ett klippkort på sporthallen i Arbrå så jag kan gyma på fredagar och sen kanske simma på torsdagar.
Jag måste komma igång nu, jag får panik på mig själv.
Har även lovat Frida att jag ska springa runt Forsön med henne på torsdagar, så jag får fullt upp:)

Jag och Mikaela ska väl se till att skaffa bredband i lägenheten med, det ska bli skönt:)
Både att kunna ha kontakt med folk och sen ha till plugget.

Nej nu blir det att packa det sista och sen klippa pappa innan tåget går.
När jag kommer ner till Gävle blir det stor städning och fixa lite för att få lite ordning:)
Pappa och brodet hjälpte mig igår och satte upp en hylla och så:)
Nu börjar allt komma på plats. Bara lampor i taket som fattas, jag kan det inte själv:S
Hoppas att vi kan få hjälp med det snart, så allt blir klart:D

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0