Cityfesten

Ja då var den sista cityfesten över då..

Jag har haft en mycket trevlig helg tillsammans med en masa underbara människor:)
Fredagen började med att jag, Jennifer och Ewe åkte till Ikea och handlade lite gardinstänger, en ny blomma och lite kontakter mm. Vi åt även lite middag där innan vi åkte tillbaka till lägenheten. Väl hemma så började det fixas och donas en massa, jag måste bara säga det. Tack mina underbara änglar som ställer upp för mig, ni är guld värda :)
Jag skulle färga Ewes hår med men jag hann inte så min käraste sambo Mikaela ställde upp och hjälpt till med det:)
Jag och Mikaela skulle även sätta upp en lampa ovanför bordet i köket, vi fixade med ett koppla dem samman och shit men när vi skulle sätta in kontaktet så slog säkringen ifrån. Så jouren fick komma kl 9 en fredagkväll för att två tjejer försöker sig på med elen:P Haha ja han kom iaf och det visade sig att det var en säkring i centralen som var boven. Han fixade till det och kylskåpet och frysen började fungera igen:) Festandes började rätt sent, så vi begav oss mot stan sent efter en sväng så gick vi hem. Fick två extra sovgäster och lite sömn men det är så det brukar vara.

Lördag morgon kl 10 tog jag tåget till Vallsta för att sedan bege mig till Orbaden där jag Fixade håret på Erika och hennes mamma för de skulle iväg på Bröllop. Var så roligt att få hjälpa till och jag hoppas de vart nöjda. Tycker om den  där familjen, de är för häliga dem:) Halv tre begav jag mig sedan tillbaka till Gävle där jag fixade mig och började dricka lite tidigare än fredagen. Kom en massa folk hem till oss och vi festade och hade jätte skoj, tycker jag i alla fall:)

Tack alla för en mycket lyckad helg:)

Nu ska jag mysa och ta det lugnt, måste vila upp sig lite innan skolan börjar igen. Vill verkligen inte tillbaka:/
Men det ska bli så skönt att vi har en trea nu och att jag kommer stanna under veckorna:)

Puss och Kram

   

Jag och min kära sambo Mikaela:)


Kommentarer
Postat av: Frida

tack sötgumman <3 jag vet att du gör det. men det är lugnt med mig, jag klarar mig. är lite nere just nu bara men det kommer gå över.

tack igen, du gör mig glad :)

2008-08-10 @ 15:32:22
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: Frida

ja och jag vet att du gör det. Du är så snäll marre <3 det är redan mycket bättre nu så det är ingen fara. efter regn kommer solsken :)

2008-08-10 @ 19:37:20
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: mikaela

love you honey <3

2008-08-10 @ 20:43:42
URL: http://millimic.blogg.se/
Postat av: Frida

ja det måste vi! jag och lina pratade om kubbspel och mys på fredag eller lördag :)

2008-08-10 @ 22:34:27
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0