varför?!!

Jag fattar inte vad världen vill mig?

För några veckor sedan när jag övningskörde efter växbovägen, en liten jävla väg ute i skogen blev jag stoppad av Polisen, för koll av körkort och även så skulle jag blåsa. Det gick bra, men nervöst var det. Så typisk att det händer mig, finns dem som haft körkort flera år och aldrig blivit stoppad, men jag ska då bli det.

Idag övningskörde jag till Hudiksvall och det gick jätte bra, blev en massa shopping av pappas pengar;)
På vägen hem så blev det en massa tjaffs när vi körde runt, de visste inte vart vi skulle och så blev det massa bråk eftersom jag vart sur för att de bara klagar, men va fan jag har inte kört så länge. Sen kan de komma och säga 2 meter före avfart att jag skulle sväng där, hmm lätt? Nej...
Vi stod inne på en parkering för pappa var inne och handla, jag backa ut därifrån och allt gick galant.
MEN sen när jag åker runt på parkeringen för att komma ut därifrån så ser jag en bil som står parkerad börjar backa. Jag åker på för man tror naturligtvis att de stannar för en, men ICKE då. Jag ser att han fortsätter att backa och av ren reaktion så gasar jag på för att undangå smällen. Det var räddningen iaf, för att han lyckades ändå backa på mig på min bakdel, jävla CP! Jag blev lite chockad och pappa skriker i bilen - STANNA BILEN! Jag stannar mitt i vägen nästan och släpper av pappa som går fram mot han som backa på mig. Jag står kvar medans pappa pratar med killen som gjorde det, pappa får hans namn och nummer utifall. Det blev ett bra stort märke på bilen och antagligen måste det lagas. Fattar inte vad världen vill mig? Vad fan ska jag vara med om allt för?

När vi väl kommit därifrån och åker efter nianforsvägen så dykr det upp en fågel som står mitt i vägen på min sida, jag ser att det inte kommer någon mötande bil så jag väjer för den söta fågeln över på andra sidan, men då går den jäveln mot den sidan jag åkt över på för den kunde tydligen inte flyga. Jag tror att den klarade sig som tur var.
Men de försöker säga mig något, jagg ska väl antagligen inte köra bil, eller vad är det?:S

Haha nu är jag hemma iaf utan större skador, ikväll blir det först fika hos Katrin och Danne och sedan mys med Jennifer:D

Puss och Kram

image188

Kommentarer
Postat av: biffen

du med din vanliga tur :) så du har haft en stor slagen dag du :) hehe hmm vilken dag värkar vara bästa när ni missade tåget lr den här svårt tippad det där du :P

2008-04-12 @ 16:08:20
Postat av: biffen

du det där med fågeln var kul det synd att den klarade sig för om fågeln gjorde så var han ju värd att bli över körd haha ;) sjuk fågel haha:P

2008-04-12 @ 16:15:02
Postat av: Lina

Haha min lilla olycksfågel

2008-04-12 @ 18:13:30
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0