In my head..

Idag blev det ingen skola för min del, jag mår inte alls nå bra:/
Istället blev jag hemma och pluggade lite, fick faktiskt ihop en reflektion och det är jag stolt över:)
Min söta Katrin ringde sedan och undra om jag ville med på en promenad, och jag kände att det var nog en bra idé. Skönt att komma ut och få lite frisk luft, det behöver man när man inte mår nå bra. Mötte upp henne, Teddy och Zimba och så blev det en sväng på byn. En mysig promenad med en barnvagn i handen, dock var solen bort just då, den dök upp en snabbis bara. Sen blev det bara en lugn stund hemma hos henne, vi fikade lite och så fick jag prata ut, mycket skönt:) Tack hjärtat för en underbar dag <3

Nej nu är det plugg som gäller igen, usch..

Det snurrar runr och runt i mitt huvud, jag vet inte vad jag känner, vad jag vill eller vad jag ska göra.
Är det något tillfälligt eller är det något som är sant? Är jag rätt eller har jag hamnat fel?
Är det de här jag vill, eller var det en drömm som jag hade?
Är det här jag, eller borde jag göra något annat?
Vad är jag, vad är det jag borde göra, vad är det som passar just mig?
Förvirrad....

Dessa jävla drömmar försvinner inte heller, kan dem inte bara låta mig vara ifred. Försvinn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0