Helgen:)

I fredags var det en lugn dag, myste med Mikaela, Erika och Moa mm:)

Lördagen vart det en tripp till Bollnäs där jag möttes upp av Lina och sen satte vi oss på Roy´s och fikade lite och fick faktiskt en hel del plugg gjort. Vi kikad igenom samhällen och disskuterade det och det gick faktiskt bra:)
På stationen i Arbrå hämta Josefin mig i hennes snygga Subaru Impreza, jag Älskar den:D
Vi gled hem till mig och gjorde oss klara inför kvällen rabader och sedan hämtade vi mat på Corner och for ner till Bollnäs. Där vart vi på en förfest med en massa trevligt folk:) Jag klippte även Johan med:)
Tack Josefin och grabbarna för en mycket trevlig kväll :)
(Förlåt att jag var så osocial, men jag kan inte förklara vad det var. Jag mådde bara inte så bra)

Blev en natt på Tranan tillsammans med snuttan och grabbsen och det var super skoj, träffade folk man inte sett på ett tag med. Det var mycket trevligt:D (Josefin och Erika tvingade upp mig på lådorna med dans vid stången, haha det är inte likt mig..)

Vi tog en sväng till Max där jag och Josefin delad på lite mumsigheter och sedan drog vi på en efterfest, men Johan hade deckat så vi åkte hem istället. Kom hem runt femtiden, då var de bara att hoppa i säng.

Idag vart det en skön promenad med Katrin, Linda, Zimba och Teddy:) Även denna gång fick jag en barnvagn i handen, oh jag bara älskar det <3 Blev en glass på vägn hem och sen fika på Katrin och Dannes altan, mys i solen:)

Gick sedan hem och pluggade och tog även en till promenad med Viktor, kikade på lite fotboll och pratade en massa:) Tack killen kul att träffa dig, det händer alldeles för sällan nu.

Nej nu ska det sovas efter bara 4 timmars sömn inatt, lite plugg med ska jag också hinna.

Det är Lina och Jag ;)

Jag kan inte hjälpa det, jag kan det bara inte.  Jag vill bara att det ska bli bra nu!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: erika

att dansa på lådorna brukar inte direkt vara min grej det heller..meen, ibland gör man sånt ändå :P haha

2008-04-20 @ 21:15:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

Ja, du och jag gummsan!

2008-04-21 @ 19:25:12
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0