...Försvinn..

Att ha återkommande drömmar om samma saker är inget jag gillar, inte med den handlingen som mina drömmar har. Varför ska jag drömma dem för, va fan har de för betydelse? Jag har drömmt nu de senaste månaderna två drömmar som sedan hänt i verkligheten och under samma tidpunkt som jag drömt dem, det är läskigt. Jag vill veta vad de här betyder? Det är jobbigt att ha dem här drömmarna, kan de inte bara försvinna!

Det känns som om de här drömmarna har någon mening, något som de vill säga mig. Men vad?

Jag vill i alla fall att dem försvinner, försvinner för alltid!







Kommentarer
Postat av: biffen

coolt hmm dom försöker säga nått som du säkert missade då .. men drömarna kmr tillbax tills du börjar lyssna på dom..när du inte lyssnar så kmr dom ju :P va fränt du haha :)

2008-04-11 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0