Onsdagen

Hade mitt sista samtal idag så hos min kära Gull-Inger, hon tyckte att jag hade klättrat en bra bit upp och kände att jag mådde bra. Jo det är sant, det är bättre. Men det va bra samtal med henne, vet också att om jag vill kan jag gå dit igen om jag skulle hamna i en svacka. Måste bara tacka dig för att du har ändrat på mig:)


Var och firade min käraste Jennifer idag med, det var en mysig stund tillsammans med allihopa:) Min present var ganska rolig, får ta och testa det sen på lovet. Kan nog bli en massa skratt och många pinsamma situationer:P

Snart är det fredag vilket innebär DEX och Höstlov, inte helt fel det inte;) Känner att det kommer lägligt faktiskt, behöver en paus nu!

Ska jag lyssna på andra eller ska jag gå min egen väg? Det är frågan som snurrar i mitt huvud dag ut dag in..

Nej nu ska jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorn. Natti Natti

image9

Min käraste Mikaela och jag:) Söta vännen som jag ska få bo hos på Dex:D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är bara roligt att ha er där :) sötis ;P

2007-10-26 @ 08:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0