Måndagen

Ja då sitter man i skolan igen då, kom försent till första lektionen idag. Men orka komma en timme tidigare till Gävle när man kan komma tio minuter försent till första lektionen. Det betyder mycket för oss pendlare att få sova en timme längre på morgonen. Fick även reda på att jag slutar 12.40 imorn, så man kan åka 14 tåget hem:) Så nu blir det mycket åkande för mig, ska hem ikväll, imorn och på onsdag:P haha ja men så kan det vara ibland:P

Kom att tänka på en tågresa för någon vecka sedan, jag satt med min kära vänner på tåget. Vi ville verkligen att tåget skulle bli försenat, vi orkade inte komma till första lektionen. Då kom min smarta vän Kajsa med en lysande idé: Kan ingen gå ut och göra punka på tåget:P Hmm ja du vännen jag vet inte om det går så bra att göra punka på ett tåg, men vi kan väl försöka:P Jag har så många söta vänner i min klass, ett gott skratt förlänger livet:D

Dex ihelgen då;D
Ska mysa med mina kära vänner i helgen i Ljusdal, det ska bli så kul:D
Mina söta granne Mikaela låter mig sova över hos henne i Ljusdal, så goo hon;)

Bye Bye Lunch nu:)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hoppas av hela mitt hjärta är det ska vara ett bra resultat.
Jag tänkte så mycket på allt om det dära, det fick mig att fälla tårar.
Det skulle vara orättvist.
Jag vill veta nu på en gång, orkar inte gå runt och vänta längre.
Jag ser allt så negativt, lovar att det egentligen inte är någon fara,
men vad ska man tro då. Det är inte så konstigt att tankarna finns.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0