Loooov:)

Yees nu är det lov och det är så himla skönt:)

Jag kan börja med att sumera min sköna helg i Ljusdal, den har vart helt underbar:D
I Lördags så var vi och kika på konserten där min söta vän Kajsa sjöng, hon var helt fantastisk:) Har aldrig hört något bättre, jag rös i hela kroppen när hon sjöng!;) Gumman du är så jävla grym!

Vi gick sedan hem till Mikaela och kikade på film, det vart Hata Göteborg. Kanske inte den bästa filmen man sätt, men den var bra. Den var ganska bra, speciellt Svante:P Haha ja är man trött kan vilket skit som hellst vara bra;P

Nattmatchen var det inte så mycket folk på, blev bara utstirrad av massa äckliga ryssar, uscha:S

Jag måste bara säga att jag haft en helt underbar helg tillsammans med mina kära klasskamrater: Linnéa N, Frida och Mikaela :D 
 
Vi blev även lite utstirrad av folket på fiket vi var på i Ljusdal, haha dem tyckte vi var dum. Fast det kanske inte är alla runt samma bord som lyfter upp fötterna från marken och lägger alla väsker från golvet i knäet bara för att det kommer en liten spindel och kryper:P Bilder kommer;)

Igår blev det mysdag med Jennifer, det var ett tag sedan nu. Vi började med att gymma och sedan solade vi. Kvällen blev det kladdkaka och mys framför tv:n:)

Idag färgade jag och klippte min käraste vän Ewelina:) Imorgon sticker hon ifrån mig:/ Uaah vill det inte, men jag hoppas hon får det skoj i Oslo:) Själv så blir det plugg imorgon hos min klasskamrat Lina, måste fixa ett arbete tills skolan börjar igen:S Uscha inge kul alls, men det är sånt som man måste göra:/

På Fredag är det dags för klassfest i Gävle, jag hoppas på en trevlig kväll med allt folk:D Svart ängel ska jag vara iaf, får se vad dem andra klär ut sig till ;)

Det är bara att vänta och se vad som sker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0