Helgen:)

Ja nu har helgen varit, shit vad helgerna går fort. Man hinner knappt blinka så har helgen gått förbi. Det är helt sjukt.
I helgen har det varit lugnt. Fredagen så åt jag mat i Bollnäs med min familj, för min mamma fyller år imorn:) Vi hade jätte mysigt, gick på stan före med syster med. Kvällen blev det mys med Jennifer, så himla mysigt ,det är inte ofta vi umgås längre tyvärr:/ Men det var jätte kul att få kika på tv med henne, dock var jag trött så jag gick hem tidigt. Somnade så fort jag lade mig ner:P


Lördagen var det övningskörning på morgonen med mamma, haha det var den roligaste övningskörningen hittils:P
Haha min mobil ringer och jag ser att det är dolt nummer, jag ber min mamma att svara för jag är hundra på att det är min bror som ringer. Det är bara han som ringer från dolt nummer till mig, mamma har problem med att svara telefonen, Lite gammal för det där med slide hon:P haha när hon väl fått upp telefonen håller hon den upp och ner:P  Jag hör hur hon säger hallå flera gången till sist säger hon vänta lite, och hon ber mig att stanna på sidan av vägen. Jag tar telefonen och hör att det inte är min bror. Mycket pinsamt, får förklara lite snabbt vad som hände:P Ja mamma, mamma lite för gammal för det där med nya prylar hon:P Kvällen blev mys hemma hos Ewe, bastande med henne och Jenny:) Men så mycket bastande blev det inte för mig, hamnade i en het diskussion istället i telefonen.

Måste bara säga att det var helt ofattbart att känna en bebis sparka i magen:)

Ewelina och jag har en hemliget som inge annan vet;) Haha smarta blondiner är vi det?;)

Fånga lunchen, det är min uppift det enligt mina  kära vänner;P

Många frågetecken i mitt huvud just nu, jag orkar inte ens tänka.

Bara en vecka kvar tills Höstlovet, bara att hålla ut. Sen ska jag bara ta det lugnt, inte röra plugget en ända gång!

Bye, nu ska jag återgå till mitt pluggande..

image5


Kommentarer
Postat av: Linnea

Är det inte can can kjolen från högstadiet jag skymtar? ;D Shit, vad vi kämpade med dem, haha

2007-10-28 @ 23:12:17
URL: http://linneaemmaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Joo det är den kjolen:P jaa shit vad vi kämpade med dem, haha tur att dem vart bra iaf:P

2007-10-29 @ 07:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0