Förbannad!!

Jag vet inte vad jag ska sägas till dig, men jag vill få något sagt.
Jag vill inte att * ska vara din, jag vet att du fötjänar någon bättre än *.
Jag vill att du ska vara lycklig och må bra. Gör du verkligen det?
Var inte rädd för att bli ensam, du kan inte ha några problem med att hitta någon ny.
Jag vet inte alls vad som är mellan er, men jag känner vibbar av att det inte är bra.
Det jag ser, det jag läser får mig att bli så jävla förbannad. Är * verkligen den bästa för dig?
Skriver man sådana saker om den man älskar??

Vadå konstig?? Det är väl * som är konstig??!!

Du betyder mycket för mig och du har alltid funnits vid min sida!

Jag Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Allt är bra med mig :D själv då? för visst var de du som kommenterade i min blogg ?!

2007-10-25 @ 14:42:18
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Kristin

Okej :) Kul att höra att allt är bra. Dansar du fortfarande ???

2007-10-25 @ 20:49:27
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0