Dex:)

Yeees nu har första dagen på dex gått och med många roliga upplevelser:)
Det är inte alla som sitter i skolskogen sent på kvällen med 200 m till närmaste väg eller hus.
Haha det var tur att jag och Nilsson fick som vi ville:D Vi fick ju trotts allt det mycket bättre i lusthuset:)
Det som sas i lusthuset stannar i lushuset, eller hur flickor?;)

En mycket lyckad kväll tycker jag, allt löste sig till slut:)
Måste bara tack Mikaela och hennes söta familj för sovplats och mat, ni är helt fantastiska:D

Kvällen rullar vidare och jag hoppas på en lyckad kväll ikväll med:D Ska börja kvällen med matlagning och sedan gå och lyssna på när min kära vän Kajsa ska sjunga:D

Jag blir galen, jag är förvirrad..
Jag behöver prata med dig!

Snart ska jag åka tillbaka till Ljusdal, vart hemma en snabbis. Väldigt åkande fram och tillbaka:P
Ha det bra

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Kristin

Okej. Ja jag dansar fortfarande :D

2007-10-27 @ 18:48:33
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0