Borta?

Det är sjukt hur man kan tappa så mycket folk runt omkring sig.
Man lär känna många, men det känns som om alla försvinner även de gamla vännerna man har.
Det känns så konstigt att det ska vara så här, det är inte alls roligt!

Jag är less på folk som lovar att man ska hålla kontakten fast dem själva inte hör av sig till en. Då kan man inte betyda så himla mycket.

Förut var det roligt att komma hem, men jag vet inte om jag tycker det längre. Finns ingen mening att vara kvar i Gävle heller för den delen, där har man inte heller så många :/

Förut satt man aldrig själv hemma en kväll, lov som helg. Jag tycker det händer allt för ofta nu.

Jag måste nog börja inse att allt är inte som förut, det är bara att göra det bästa av situationen.

Jag saknar de gamla tiderna....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag saknar också de gamla tiderna Marre, tycker det är så hemskt när man tänker på alla underbara tider man hade förrut, var med alla kompisar och allt.. sen försvinner allt sakta. usch! det är hemskt och jag förstår precis hur du känner...

2007-10-31 @ 15:30:53
URL: http://metrobloggen.se/sofiepersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0