Torsdagen:)

Igår hade jag en mycket mysig dag men mina kära vänner i Bollnäs:)
Började med att jag och Jennifer kikade upp lite saker , så nu är det över iaf:)
Vi gick sedan på Nk och fikade lite, mycket gott:)
Det bar sedan av till bowlingen. Jag, Jennifer, Frida och Cissan i ett lag och sedan killarna Svante, Jocke och Sigge i ett lag:P  Det var jätte kul fast vi förlorade mot killarna:P Tur att vi inte är dåliga förlorare iaf :)
Det blev även en sväng på Max där jag tog mig en glass i väntan på att vi skulle få åka hem.
Hemma blev det att möta upp min Mickiricki och gå på Esplanaden alla fyra brudar, Jennifer, Cissan, Mikaela och jag:D

Hemma bakade jag och Mikaela sedan ett kladdkaka och myste med:)

Jag kan ju inte glömma och säga att jag fick jätte fin blomma av MIkaela, söta hon;)

Idag är det Gävle som gäller och klassfest, jag hoppas på en mycket trevlig kväll :)

Det var dock en tråkig händelse som hände igår, vi var helt beredd jag, syster och broder för att boka våran resa till New York den 25-30 dec. Min bror fyllde i boknigen och det var bråttom för pengarna skulle in före kl 23.45 inatt. Han fick bekräftat och nu var det bara betalningen kvar, något gick snett och datan hängde sig. Jag och syster skulle göra en ny bokning i min brors namn, vilket inte gick. det stod att det redan fanns en bokning i han namn. Vi skickade ett mejl till kundtjänst som kunde skicka våran bokningsnummer, men vi fick det aldrig igår kväll. Fan, jag som var så jävla överlycklig för den dära resan. Bästa priset och allt. Men nu är den  borta, helt borta... Jag vet inte om det blir ett annat flyg eller inte, vi har inte pratat om det än, men jag hoppas. Jag vill verkligen till NEW YORK!!!


image10






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0