Tisdagen den 20 november

Jag tror att ni som läste mitt förra inlägg tog det som att jag är knall grön i håret, men så är det inte :P
Jag har gröna skiftningar som inte alls syns så mycket men mitt öga ser det:P

Jag kom överens med Frida idag att hon ska få klippa av mitt hår en bra bit.
Vill egentligen inte klippa av det, så trött på att vara korthårig. Vill ha långt igen, men i det här fallet är det de bästa.
Mitt hår är så sjukt slitet i topparna så det är int ens fint, så lika bra att klippa av mig ca 4 cm.
Det kommer bli kort men det lönar sig i längden, ska inte färga mitt hår nå mer heller har jag beslutat mig för.
Vill ha mitt naturliga blonda hår och med en frisk kvalite, så nu börjar den långa processen men det är de värt:)

Jag satt på tåget hem idag med Frida och Lina och så skulle vi gå igenom häftet till Shiatsu provet ( hårbottenmassage)som vi ska ha på fredag.
Ibland kunde man fundera på om dem verkligen hade skrivit rätt eller om det är vi som tänker snuskigt:P Haha

Ihelgen blir det att vara i Gävle några dagar iaf Fredagen och sedan åker jag hem på Lödag kväll:P
Ska ta det lugnt på Fredag men sen på Lördag blir det stan med Syster och Mamma, ska handla lite julklappar, känns som om det är dags nu. Inte så långt kvar till jul nu inte, riktigt mysigt;)
Ska även fixa min syster och hennes vän för dem ska ut i Gävle, men sen drar mamma och jag hemmåt :)
Kanske bir mys med mamma för det är bara vi två hemma, skulle vara skönt för en gångs skull:)

image31
Frida och Lina :)

image32
Syster och jag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0