Tack :)

Ja svarer var positivt, inga problem alls:) Tack, jag behöver inge mera negativt i mitt liv.
Jag var rädd mycket rädd, men lättnaden svepte över mig när jag fick reda på svaret:)
Inget att oroa sig över och inget att tänka på längre. Det kanske börjar gå uppåt för mig nu får jag hoppas iaf:)

Imorn blir det skola och då ska vi gå och se på teater och det blir Dracula, det ska bli roligt:)
Sen klockan 19 gäller det, då blir det Hockey i Gävle, Färjestad - Brynäs :) Jag hoppas på en vinst för det bästa laget Färjestad;)

Fredag är det Söderhamn som gäller, hoppas på en trevlig kväll men mina underbara vänner:)

Sjukt mycket i skolan nu, orkar inte med det här! Skippa dansen ikväll med, vet att det var betygsgrundande men jag hann inte. Jag tycker att allt plugg är viktigare just nu. Hoppas att tjejerna hade skoj iaf:)

Nej nu måste jag tillbaka till mitt pluggande, så jag hinner göra något innan det är sängdags :P

Måndag är det egen hårvård som gäller då blir jag blondare, men slingor i rosa och grått, mycket spännande;)

Natti Natti :)

image27







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0