Söndagar alltid lika roligta :/

Ja nu sitter jag här igen och vet att hela dagen framför mig ska bara inehålla en massa plugg.
Det känns lagomt roligt måste jag säga, men sånt är livet och det är bara att stå ut för snart är det över!

Igår hade jag 9 saker på min Att göra lista som skall göras klart inom två veckor.
Igår gjorde jag klart 1 sak så nu är der bara 8 kvar att göra. Inget jag ser fram emot.

Två fjuttiga veckor kvar och sjukt många saker att göra, det är inte rättvist!
Men sen är det praktik iaf, fick reda på att jag var ledig den första dagen på praktiken och det är inte helt fel:)
3 veckor i Arbrå hos Millan ska det bli och sedan blir det jullov och den 9 Januari och tre veckor framåt blir det mera praktik :D Förhoppningsvis blir det besök i både Örebro och stockholm då!

Vi gör adrig som vi säger, vi bryter det alltid. varför?
Det är svårt att förstå hur det aldrig blir som vi sagt.
Varför kan vi aldrig hålla det? Ska det vara så svårt?
Nej dags att börja tänka nu Marre!

Hej hopp nu blir det plugg som gäller

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jaha du ska vara hos Millan, då ses vi säkert :P

2007-11-18 @ 18:54:24
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0