SKIT PÅ ER!

Klockan är 19.07 och jag är kvar i skit skolan!
Ja så kan det vara om man har kund, sist ut av alla från salongen. Hon kom 14.00 och vart klar 18.30.
DÅ är man lagomt trött och inte en matbit i magen sen klockan 11.30 och då var det lite soppa. Ja detta liv är ingen dans på rosor må jag säga er. Hemma klockan 21.00 ikväll sedan upp 05.30 imorn, inge vidare!

9 timmar har jag spenderat på denna skola idag!

Uppdaterar senare, nu ska jag dra mig till tåget! Bye så länge er små skitar!!
*Jag är grymt övertrött om ni undrar, fråga Frida!*


 Klockan är 21.35 och jag är nu hemma!
Ja efter att fått sprungit till tåget eftersom jag och Frida är SÄMST på att planera så är jag helt slut. Fast kanske inte bara därför. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så här mupp och övertrött, stackars Frida som fått stått ut med mig ikväll. Fick i mig mat iaf, Frida sprang iväg och köpte en varsin Grekisksallad som vi åt på skolan i väntan på att få ta tåget hem. Vi sprang i snöslasket det bara skvätte upp slask på en, skorna vart som swimingpoolar och det var halt som snor, men springa det måste vi göra iaf. Sjukt att vi klarade oss från att inte halka omkull. Väl framme vid tåget hittade vi en fyrplats som vi satte oss på, eller ja jag låg väl så gott jag kunde. Ett stort jävla garv utlöstes mellan mig och Frida, vi kunde bara inte sluta. Jag tror att det är dessa jävla kemikalier som krypit sig upp i hjärnan och gjort oss galen, eller ja mig iaf :P Från Ockelbo och hem vart sexplatsen ledig så då tog vi den och jag lade mig raklång över tre säten sen låg jag så hela resan hem, mycket skönt. Frida hon var flitig hon, satt och plugga hela resan hem:)

Väl hemma i Arbrå så tog jag all min packning och gick hem, tack och lov att det var snö inte blask hemma, tänkte jag när jag gick ut från tåget. Hmm men destovärre var der halt, halare är snoret i Gävle. Jag halkade mig hela vägen hem med två väskor och en kasse, inte så lyckat kan jag säga. Bättre blev det inte av att det kom en jävla bil och slirade förbi, omogen hallå?!  ( Det var några killar som kasta snöbollar efter mig idag också på skolan, när tänkte alla ta och växa upp?!) Hemma i mitt hus kasta jag in väskorna och stampade mig upp till min familj som kolla på mig med stora förvånande ögon. De fick ta lite skit och sura kommentarer en stund, med en massa klagande på allt som hänt idag. Tur att de fick mig på bättre humör, men bra blev det inte. Nu känner jag mig bara trött, huvudvärk och helt slut.

Nej skulle behöva fixa till mitt Gotikenarbete som ska vara inne imorn, men nej jag orkar inte det. Nu skiter jag i det,har skrivit ett arbete iaf  och det är huvudsaken det.

Tack och lov för att det är sista dagen imorn iaf, sen är det 9 veckor borta från den dära skit skolan!

Imorn ska vi snacka och reflektera hela låga dagen, med en massa fika. Tror att det skulle blir så att alla i klassen (16st) ska ta med sig varsina saker och lärarna fixa julmust. Hmm ja jag tror det blir fullt i magen efter det fikat, kanske inte får i oss Pizza som är våran lunch imorn, med tanke på att det ska fikas både för lunchen med Ewe-Marja och efter med Annica:P Jag ska iaf ta med mig Kärleksmums som mamma var snäll och bakade åt mig eftersom jag kom hem sent.

Får se om jag kommer rullande fram när jag kommer hem från skola imrgon:P Bli inte förvånade om ni ser en boll komma rullande förbi er här på gatorna i Arbrå:P

Haha ja ni ser, något har gått upp i min hjärna det kan vi konstatera:P


Godnatt och sov gott allihopa, och jag hoppas på en mer lyckad dag imorn :)
( Utan denna halka, omognakillar och stressade lektionerna :P )

Bye bye











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0