Plugg :S

Nej jag orkar inte med detta plugg, sitter här och har suttit sen 12 och inte gjort ett skit när det gäller plugg.
Jag orkar bara inte ta tag i det, jag orkar inte ens kolla på pappret på hur mycket jag har att göra.
Bara två veckor kvar för mig i skolan på höstlovet, sen är det praktik tre veckor före jul och sen tre veckor efter jul. Så jag kommer inte vara i skolan på hela 9 veckor, hur jävla underbart som hellst! :D

Nej tänkte bara skriva det just nu, blir uppdaterad senare, nu måste jag ta tag i plugget så jag hinner med allt.

Bye bye, hoppas ni har något roligare för er på denna lördag!


Yees nu är jag hemma, varit och kikat på film med Jenny, Ewe och Britta:)
Det var jätte mysigt fast lite läskigt med, vart bara skräckisar:P
Lite läskigt att gå hem därifrån nu, men jag är levande iaf :)

Tack för ikväll tjejer, jag hade en super mysig kväll tillsammans med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0