Onsdag

Idag var det en onödig dag, åkte med tåget till Gävle kl 08.45 började natur 10.40, hade lektion till 11.45 sen åkte jag hem igen:P Men det var ju prov så jag var tvungen att åka ner. Det är så skönt att komma hem i tid, så man hinner plugga en massa och göra någon nytta iaf:)

Imorn blir det dock en mycket lång dag, en skoldag från 09.45 till 20.30:/  Har kunder mellan 14-20.30 så det kommer bli intensivt och jobbigt, men även roligt också:) Min mamma och Birgitta ska vara mina kunder, två klipp och färg kan bli tufft men annars får jag ta hjälp av någon klasskamrat:) Kommer åka hem till Arbrå på kvällen med eftersom vi kommer vara lediga hela fredagen:D

Blir att sova hos min underbara Ewe från torsdag till fredag för hon börjar sent på fredag, mysipys;)
Det är tur att min älskling är hemma igen, hon är mitt liv hon är mitt allt <3

Jag kom även på idag att jag har mycket planer framöver;)
9/11Fredag- Ljusdal hos Mikaela med sing star och mys:)
10/11Lördag- Badhuset på dagen sen kanske bowling:)
15/11Torsdag- Hockey i Gävle ska kika på Färjestad-Brynäs:)
16/11Fredag- Huddik spelning och sen kanske G-festen och kanske sover jag hos Mikaela:)
3/12Måndag- Då börjar min apu, antagligen ska jag göra den i Örebro två veckor:)

Yeah många planer och sen är det faktiskt bara 47 dagar tills Julafton och 58 dagar tills jag blir 18 år!! :)


image22


 

Lillskiten blir snart stor;P


 

image23

Julafton:D

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ser att du ska sjunga Sing Star på fredag! De gjorde jag o min kompis typ förra veckan o de är ju så himla roligt :D

2007-11-07 @ 19:45:14
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0