Klassfesten

Ja då var man hemma då igen:P
Igår var det klassfest i Gävle, hade hoppats på lite mer än vad det blev, men det var ganska roligt iaf:)
Roligt att träffa klasskompisarna iaf :) Jag vart mamman som vanligt igen, men det gjorde inget:P
Var på väg hem ett tag, tyckte inte att det var så roligt, men tur att det finns vissa som kan få en på bra humör ;)

Blev lite efterfest hemma hos mig efter klassfesten. Var meingen att jag skulle ha en nattgäst och det var Frida, men sedan slockna Nilsson i min säng så jag fick två men det gör inget, mys;)
Var på väg att få 6 st killar också men dem körde jag ut, haha:P Kan ju inte ha en massa folk i min lilla etta heller.

Idag mår jag toppen iaf, tog det lugnt jag:) Mot för mina vänner dem hade en jobbig tågresa hem:P

Väl i Arbrå gick jag till Ica och köpte Mjölk och Godis som jag smaskar på nu :D

Snart promenad med Kattis, kan behövas skulle jag tro så man piggnar till sig lite:)
Sen blir det mycket pluggande innan skolan börjar på Måndag:S

Bilder från klassfesten kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0