I´m afraid

Jag är rädd, mycket rädd..
 jag vill inte veta vad som kommer att hända.
Jag drömde en dröm för några månader sedan där jag blev lämnad av alla,
det käns som om det är så det är på väg att hända. Alla försvinner sakta och försiktigt..
Det gör ont, det hugger i mig. Jag vill inte, det får bara inte hända.
Jag ser ett mörker jag ser svart, jag ser ett slut på allt. Det får aldrig bli så!

Jag behöver er, det är ni som är ljuset i mitt liv. Ni får inte försvinna
Ni ger mig kärlek, jag behöver det.
Jag behöver någon att skratta med, att gråta med och ha roligt med.

Snälla stanna kvar!

image24

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänker stanna hos dig Marre

2007-11-07 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0