Fredag:)

Ja nu är det Fredag då och den innebär helg, är ledig idag och det är mycket skönt:)
Men det är väl tur det, hade en mycket jobbig kväll igår, hade aldrig klarat av att gå i skolan idag:P

Hade kundapass i skolan, hade två kunder och jag började med Mamma färg och sedan klipp, hon blev mycket fin:)
Hann inte med min andra kund så mina go klasskamrater Kajsa och Lina ställde upp och hjälpte mig:) Ett stort tack till dem <3

Dem färgade min andra kund medan jag gjorde klart mim mamma så klippte jag henne sen:) Tur att man kan få hjälp, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.

Jag ringde nyss och bokade en bana på bowlinghallen tills imorn, Jag, Ewe, Thomas och Viktor ska dit:) Två timmar, det kommer bli skit skoj tror jag:)

Imorn blir det även bad tillsammans med Jennifer, Jocke och Svante:)

Ikväll blir det till att åka till min gofis Mikaela i Ljusdal och mysa med massa folk och sjunga sing star:)

Snart dags för att ringa ett viktigt samtal, undra vad hon har att säga om mig:S
Uppdaterar sen:P

samtalet var inte bara positivt..
Rädd..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0