Fortsätta eller stanna?

Jag hatar skolan så jävla mycket just nu, det är så himla mycket och bara en massa strul hela tiden..
Samhällskunskapen kan bara gå och döö.. Jag tror aldrig att vi fått bra information inför en uppgift, smart att säga hur den skall vara samma dag som den ska redovisas?:O

Nej jag är så less på det här nu, hur mycket som hellst att göra nu innan apu:n de 3 dec..:/
Dem bara packar på med en massa saker hela tiden, hur mycket som hellst..

Jag vet varför jag var på väg att hoppa och varför jag fortfarande vill det. Det är så mycket teoretiskt, alltså alla andra ämnen utanför Frisör som gör det så himla jobbigt. De lektionerna och uppgifterna tar alla energi och kraft så jag orkar inte lägga ner något på frisör. Jag vet att jag älskar frisör och jag tycker det är super kul, men jag har inte orkan, jag har så svårt att ta in all fakta när det är så mycket annan runt omkring.. Det sabbar allt!!

Jag vet varken ut eller in, men lika bra att stanna kvar nu när man gått halva utbildningen, men jag orkar inte!
Jag mår dåligt av det!

Det har hjälpt mig på vissa bitar men på många bitar bara gjort mig sämre..

Hjälp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0