Ewelina <3

Jag måste bara berätta hur mycket den människan betyder för mig!
Hon har alltid funnits vid min sida och jag vet att hon alltid finns där.
Denna flicka har givit mig kraft och hon har stöttat mig i alla lägen.
Det finns ingen människa som trott så mycket på mig. Hon har aldrig get upp.
Att ha Ewelina i mitt liv är det underbaraste jag vet.
Att veta att det alltid finns någon som vill lyssna på alla mina problem, som jag ofta tjabblar om.
Att veta att hon alltid kommer med något bra att säga.


Ewelina har ett hjärta av guld och hon har en mycket stor plats i mitt hjärta.
Hon har alltid haft den platsen, har den platsen och kommer alltid att ha den platsen <3

Det går inte med ord beskriva hur mycket denna vän betyder för mig!

image29
Forever <3



 

image30
Otroligt älskad<3












 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Fint ^^ Träffade Evelina tidigare idag ja.

2007-11-19 @ 21:05:30
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0