Dags att inse

Söndagar är det dagar som jag tillbringar till pluggandet hela långa dagen även idag med:/
Dock inte gjort så mycket som jag egentligen skulle göra, men jag orkar bara inte med allt plugg:S
Det är så mycket så jag vet inte vart jag ska börja någonstans, det käns som om det aldrig blir mindre ändå:/
Ge mig ledigt, snälla ge mig en paus från detta HELVETE!

Måste jag göra ett val? Kan det bara inte bli bra istället.
Jag vet inte hur jag ska göra för att det ska funka, vet inte om det kommer funka ens:/
Jag vet mycket väl att jag måste göra det, alla säger det och alla vill det. Även jag fast jag vet att det är svårt.
Jag måste bara inse att det är det rätta och att det är det bästa för mig.
Det är dags att börja ändra på mitt liv nu, jag måste få energi och se till att må bra.
Bara att inse att det är ett måste och det måste ske NU!

So sick of this feeling
but it never stops, never stops
I'm still waiting
And I'm stuck with this feeling
will it ever stop, ever stop?
You see, I'm still shaking
And I'm fighting this feeling

Var till Katrin och Danne för Danne behövde klippas och då fick jag även en stor kasse med kläder av Katrin:) Inte helt fel det inte, tur jag har henne:) Bara ett par byxor som fattas nu, orkar inte lägga ut pengar på ett bar dyra jeans förens jag blivit mindre, men ett par måste jag ha. Lite kallt med Leggings nu:P

Katrin hon ska ha ett stort tack, det räcker inte ens med det. Katrin är den person som alltid funnits vid min sida, det är hon som alltid finns där när jag behöver henne. Hon ställer alltid upp och hjälper till det finns knappt ord som räcker till. Hon är min ängel hon är mitt största hopp. Utan henne vid min sida hade jag inte klarat mig genom allt som hänt. Katrin älskar jag av hela mitt hjärta och hela min själ, hon är som en syster som aldrig kommer att försvinna ur mitt hjärta <3

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0