Besviken...

Vad är det du egentligen vill? Vad är det du är ute efter?
Vill du sänka mig mera än vad jag själv redan gör? Vill du känna dig bättre än mig?
Jag förstår bara inte tanken, förstår inte varför du gör det? Tror du att jag ska anpassa mig efter dig? Glöm det!

Det vara ett stort misstag att jag hörde av mig.
Jag tycker inte att du ska säga saker du inte menar.
Säg inte att du vill träffas om du inte vill det.
Ärlighet kallas det och det trodde jag du visste.

Du var en person som jag såg upp till, jag trodde det bästa om dig.
Vi pratade om allt, du förstod och du förklarade som ingen annan gjort.
Det finns visst ingen som man kan lita på.
Jag har lätt att lita på folk, men leder oftast till att jag blir sårad.

Löften är inte till för att brytas, trodde inte jag iaf..

Så jävla less nu kan jag säga!
Jag trodde att personer i min närhet ville mig väl men jag börjar tvivla.

Känslor kallas det man har till människor man tycker om på olika sätt. Det har jag till er, men har ni det till mig? Visa det i så fall för annars kan ni försvinna ur mitt liv.
Jag orkar inte ge och ge hela tiden men inte få något tillbaka. Är det så man gör, är det så ni tror att det funkar?
FEL!

Det är inte brist på uppmärksamhet utan det är brist på kärlek.
Smärta
Krossat hjärta
Tårar
Besviken
Ledsen
Arg
Förbannad
Less
Det finns inte ord att förklara..



Tack Ewelina för en mysig kväll igår:) Blev inte som vi hade planerat men vi hade mysigt i alla fall:)
Tack för att du finns gumman, du är så älskad <3


 Måste bara tacka min syster och min mamma för en underbar dag med shopping av julklappar i Gävle:) Har aldrig haft så roligt med er <3



Kommentarer
Postat av: mikaela

jag finns här! vi måste verkligen träffas nån helg när vi är på praktik :) annars kommer jag sakna ihjäl mig

2007-11-25 @ 21:39:46
URL: http://millimic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0