10 November

Idag åkte jag hem från Ljusdal, men ett minne av en mycket trevlig kväll med en massa roligt folk:)
Det blev mycket skratt i bilen när vi var ute på raggartur;) Tack tjejer för en underbar kväll i Ljusdal:)

Kom hem och sedan bar det ganska snabbt av till Badhuset, där blev det bad och mys:) Man ska ju vara barn så länge man kan eller hur?:D

Snabba puckar efter badet så tog jag mig till tåget och åkte till Bollnäs. Där blev det bowling och skoj:) Förlorade tyvärr, men som sagt jag är ingen hejjare på bowling:P haha

Fick även träffa en vän som det var mycket länge sedan jag såg, det var mycket trevligt:)

Nu blir det myskväll med film hos Ewelina:)

Jag slutar aldrig att bli förvånad, jag visste väl att jag hade en massa fel.. Hej problembarnet nummer 1!
1, Mjölkalerrgiker.
2, Energilös ( hon sa det är som om du har sprungit marathon, sån lite energi har du. Ja det låter ju bra:/ )
3, Tar inte upp näring när jag äter.
4, Svårt att bryta ner fett och protein.


Ja det vara bara några av mina problem som jag fick svar på, men livet går vidare.
Hoppas att kurerna hjälper mig nu att rätta till det som inte står rätt till i min kropp.

Nej nu ska vi ta och vandra till Ewelina, blir bakning först och sedan film:)
Tjingeling:)

*Martin och Martina* Kan ju inte glömma att det är min namnsdag idag, även Martins:)
Grattis Martin får jag säga:)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis på namnsdagen då^^

2007-11-10 @ 22:10:57
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0