Tiderna ändras...

Jag trodde aldrig att det skulle blir så som det är nu, det fanns inte i mina tankar.
Jag var så säker på att vi skulle hålla ihop, men vi har glidit isär allihopa.
Jag visste alltid att jag hade er vid min sida och att ni fanns där när ensamheten kröp fram.
Allt är borta, det försvann som en vind. Jag står här ensam och funderar på, Varför?

Jag har alltid haft någon att umgås med, ibland har jag inte hunnit med att träffa alla jag ville när jag var ledig.
Nu är det tvärtom, ni är inte ens nära. Ni är så himla långt borta, varför ska det vara så?

Jag saknar er och det vi hade tillsammans...
Tiderna förändras, där är väl bara att acceptera.

När jag blickar tillbaka på allt som hänt, inser jag det jag aldrig insett förut.
Att du har gjort så mot mig, att du har tryckt ner mig på det viset.
Vad tänker du med, är det så man ska göra tycker du?

Ett stort svart hål och ett stort mörker, när ska jag se ljuset när ska jag nå fram?

Jag är dum som trodde att ni ville mig väl, allt jag gjort för er. Är det här tacken för det?

 You'll never see
what it's like to feel unloved

*Jag känner på mig att du kommer lämna mig, du bara flyr bort. Själv står jag kvar med tårar som rinner ner för mina kinder. Du lämnar mig här alldeles ensam* / av mig Juni 2006

Har inget med min blogg att göra, bara ett minne!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh marre, jag känner precis lika som dig.. man blir så himla ledsen när man tänker tillbaka på den underbara tiden. och jag vet inte vad man ska göra!?
det är bara så fruktansvärt jobbigt!

2007-12-12 @ 22:17:10
URL: http://metrobloggen.se/sofiepersson
Postat av: Sofie

Jaa, det får vi absolut göra! Saknar dig så himla mycket vännen

2007-12-12 @ 22:31:06
URL: http://metrobloggen.se/sofiepersson
Postat av: Din

Lilla hjärtat! Du vet vad jag sagt förr... det är inte värt att lägga ned tid och energi på såna som bara sårar!!! Du är värd det bästa i hela världen! du tänker alltid på alla andra och bryr dig... du är guld värd och jag älskar dig så!!! Du är den lillasyster jag aldrig fick. Snart får jag en liten bebbe att ta hand om och då vet jag att du kommer att bli som en underbar moster!!! Sköt om dig snuttan så ses vi nån dag! Puss & kraaaam

2007-12-13 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0